wtorek, 23 lipca 2013

MOJE ROCZNICOWE CANDY :))

 Jutro będę świętować , pierwszą , rocznicę mojego bloga , jutro będzie czas podsumowań , świętowania , a dziś organizuję moje pierwsze Candy .

Dla chętnych , osób które zechcą , zapisać się na moje urodzinowe Candy , do zgarnięcia jest  deska kuchenna , ozdobiona  przez autorkę bloga , ceramiczny dość ciężki ptaszek do powieszenia , oraz  dwa pawie pióra na szczęście , od Julka , amanta z woliery :))
Czyli w skład zestawu wchodzą , coś zrobionego , coś kupionego , coś pożyczonego ....czyli pióra :)

Aby  zgłosić  swój udział ....są  potrzebne .....chęci ..oraz...
- pod postem w komentarzach zgłosić  , chęć  uczestnictwa w zabawie ..
- podlinkować banerek
-  jak ktoś nie ma bloga , może dać swój e-mail
-  podczytywacze też  mile widziani


z różnej perspektywy :))


BANEREK  DO ŚCIĄGNIĘCIA  :))

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Banerek tez juz powiesilam!
      Nalezy mi sie premia za refleks i ponaddzwiekowa szybkosc. Moze chociaz jedno male pioreczko?

      Usuń
    2. Masz refleks , jak co to na ogonie ma jeszcze wiele piór :))

      Usuń
    3. No faktycznie , szybka jesteś , i jeszcze mi tak ślicznie imię zdrobniłaś , nikt tak mnie jeszcze nie nazwał :)) dzięki :)

      Usuń
    4. Jak to nikt Cie jeszcze tak nie nazwal? Ja caly czas przeciez pisze do Ciebie Ilonus.

      Usuń
    5. No wiem , Panterko , lecz Ilonus , to Ilonus a Ilonusia , to już tak bardziej dziewczyńsko :))

      Usuń
    6. Ta Ilonus to ma miec przecinek nad S.
      Ta Ilonus, tej Ilonusi - wszystko sie zgadza, tylko imie odmienilam przez przypadki.

      Usuń
  2. Cudowne Candy i wspaniałe prezenty. Deska jest śliczna, ptaszek uroczy a takie pawie pióra zawsze chciałam mieć, więc z ochotą wezmę udział w Twoim Candy Ilonko. I chociaż nigdy nie miałam szczęścia aby coś wygrać w tego typu zabawach, to jednak pokusa jest ogromna :) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się w kolejce po pawie piórka ;) Fajne Candy, gratuluję 1 rocznicy :)
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę przegapić Twojego Candy Ilonko,kusisz fajnymi rzeczami,lubię rękodzieło i mam chęć na to pawie pióro.
    Teraz idę dopełnić formalności,jak się bawić to się bawić,buziak:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roczku, życzę następnych - równie udanych i oczywiście ustawiam się w ogonku, a banerek zamieszczę jak tylko M skończy oglądać swoje historyczne programy - bo ja troszkę taka "niekumata" w tych sprawach :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Szósta!!!! :) Wstyd sie przyznac, ale musialam sprawdzic u pana googla co jest Candy na blogach:)) Juz wiem i juz wklejam, bo ja tez chce miec kawalek Polski w Manchesterze!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką przyjemnością wezmę udział w candy. Gruluję jutrzejszej, a właściwie to już dzisiejszej, rocznicy bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations!!on completing one year..Happy anniversary!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje to już roczek ,niewiarygodne.Jakie śliczne prace z przyjemnością się zapisuję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział w zabawie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy i dziękuję za fantastyczne posty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje roczku i zyczę nastepnych :)

    Grzecznie staję w kolejeczce ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy :))
    I oczywiscie ustawiam się w kolejce. Banerka narazie nie zawieszam, bo nie umiem.
    Ale się nauczę niedługo :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce, zawsze marzyłam o pawiu...może zdobędę piórko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i ja :D Banerek powieszony.

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdeczne gratulacje z okazji Rocznicy :o) Zgłaszam się do Twojej Zabawy. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne skuszę się i ja nitkapanipee.blogspot.com obserwuje i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany dopiero teraz zorientowałam się..i jestem, mam nadzieję , że nie jest za późno :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jaki człowiek nerwowy...doczytałam, że do 13 sierpnia :)

      Usuń
  19. Śliczne prace i uroczy, bezpretensjonalny blog. To lubię, więc się piszę z nadzieją oczekuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie stanę w kolejce, niestety jakoś tak wychodzi, że nie mam swojego bloga a już dawno powinnam go mieć, cóż bywa i tak. Pozdrawiam. Sylwia.
    szyper_s@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rocznicy, chętnie wezmę udział w candy.
    Fajny blog, będę częstym gościem.
    Zapraszam do mnie: http://lucyzglowawchmurach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Cudne nagrody :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Grzecznie ustawiam się w kolejce :)
    Nie mam bloga, więc podaję maila: blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też się z chęcią wpisuję :) panipieguska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratki!
    Banerek wieszam i liczę na szczęśliwy (wreszcie) ukłon Losu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super rzeczy chcesz nam podarować, chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  27. O mały włos bym sie nie załapała :)
    pozdrawiam i liczę na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością dołączę do zabawy:) I gratuluję wspaniałej blogowej rocznicy:) Deseczka cudnie wykonana, a na takie piórka już od dawna polowałam jednak nigdzie nie mogłam ich zdobyć:) Może tym razem szczęście mi na to pozwoli:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń