czwartek, 21 lutego 2013

Nabieram rozpędu :)


 Nasza nowa pawica w pełnej krasie , jeszcze bezimienna , ale wkrótce imię zostanie nadane .
To mój nowy twórczy kącik , gdzie pomału zagłębiam się w tajniki dekupażu , na razie błądzę po omacku , posiłkując się książką , dvd , i internetem , muszę zakupić jeszcze serwetek , niby mam ale nie takie jak trzeba , pędzle też muszą być porządniejsze , cóż muszę  jeszcze pobłądzić zanim obcykam co z czym .
Mąż  póki co  przygląda się  tym moim poczynaniom , pewnie po cichu licząc że ten kram co pojawił się w sypialni szybko zniknie , a mi się to znudzi bawienie w artystkę , ale nic z tego , nie po to wydałam pieniądze aby był to chwilowy kaprys , no i jeszcze na blogu piszę o tym fakcie a to działa motywująco .

Co więcej po dekupażu , mam zamiar  nauczyć się czegoś innego , myślę o świecach , ale to kiedyś i  wtedy , myślę połączyć siły z moją znajomą , która pisze ikony zrobić w kurnej chacie mini galerię , znaleźć może inne osoby do wstawienia swoich prac i wykorzystać potencjał bliskości centrum miasta , ptaków , wypożyczalni , takie plany a co wyjdzie ....życie pokaże .
Najpierw musi stanąć kurna chata pokryta strzechą , do tego drewniana weranda , w środku mini galeria , a co dwa, trzy tygodnie  warsztaty kreatywne .....

Na razie znikam , muszę się zaopatrzyć w pastę strukturalną i inne duperelki , a to wymaga dalszej jazdy .
Pozdrawiam Was wieczorowo , dziękuję za rady , wsparcie i te kciuki :)







23 komentarze:

  1. Widze, że masz porządne stanowisko pracy, a i materiałów mnóstwo. Owocnej pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stanowisko pracy bardzo profesjonalnie się prezentuje i jak widzę już jakieś efekty są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny masz kącik.ja to dłubie sobie w kuchni jak już wszyscy się wyniosą.Marze wprost o cichym kąciku gdzie nikt by mi się nie szwendał.Miłej pracy bo efekty już widzę,a serwetek to zawsze za mało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonus, Ty tytanie pracy! Nie czekasz na nic, od razu bierzesz sie do roboty. Juz jestem ciekawa Twoich prac, pokazuj nam je na biezaco.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś szalenie pomysłowa :))). Życzę realizacji kolejnych ciekawych planów. Właściwie to już je realizujesz, więc baw się miło przy tym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to profesjonalnie :) Nabierasz rozpędu, jednym słowem.
    Masz mój podziw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podeszłaś do sprawy bardzo poważnie i profesjonalnie,tak trzymaj.Jak mówi
    przysłowie"Trening czyni mistrza". Trzymam kciuki i czekam na pierwsze efekty, Ilonko pozdrawiam i przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmmm... nieźle:)))Wprawdzie nie moje klimaty, ale czuję Cię. Robię coś innego, znam smak pasji:))) Wrzucaj po kolei, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pawica dorodna, ale że ze mnie trochę niedouczony ptasznik to zapytam, czy ona też będzie mieć taki piękny ogonek, czy to tylko "panowie" tak się stroją?
    Życzę Ci, aby wszystkie pomysły trafiły na podatny grunt, a widząc Twoją konsekwencje w dążeniu do celu, na pewno się powiedzie:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo odważne plany i bardzo piękny stół do pracy - ja mam latający warsztat w kuchni na stole;)) Pokazuj, pokazuj, nie ustawaj;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do mnie po wyróżnienie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę doczekać się efektów Twojej pracy, wspaniała kolekcja materiałów Ci się już zebrała i fajnie, że masz miejsce na swój kącik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na pierwsze prace.Pawica urocza.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekamy, Ilonko, czekamy.
    Taka praca twórcza relaksuje. Wypełni Cię harmonia. Świat wyda Ci się piękniejszy, zobaczysz!
    A pawica istna krasawica....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ilonko, już czekam na Twoją wystawę.
    Stanowisko pracy doskonale przygotowane.
    Życzę sukcesów!!!!
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lo matko i corko! Chwile mnie nie bylo, a tu takie zmiany. Nooo, jestem pod wrazeniem i trzymam kciuki za realizacje pomyslow.
    Jak Ty to wszystko ogarniasz, bo ja ze wszystkim jestem spozniona. Ostatnio nawet nie mam czasu na moj blog.

    Wlasnie zauwazylam, ze jestem straszna gadula i jestem uplasowana na czwartej pozycji:))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny warsztacik:))) Miłej zabawy:) Tylko uważaj, bo bardzo wciąga:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może Ci się przyda? Zajrzyj:)
    http://decoupage-garden.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dekupaż potrafi uzależnić:))masz bardzo fajne plany..z całego serca życze powodzenia:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Excellent post however , I was wanting to know if you could write a litte more on this subject?

    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Thank you!

    Here is my web site; 500 followers on twitter

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny serdeczne dzięki za Wasze motywujące komentarze , ciekawe linki , jak przykro mi że nie byłam w stanie podpisywać każdej z osobna ,obiecuję poprawę :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Peacock w zoo w Jerez wiele luźne i jesteś zawsze biegają z jednego miejsca do innego haha
    I zimno po prostu je zobaczyć! Włóż skarpetki hehe

    Przytulić;)

    OdpowiedzUsuń
  23. There is a lot surprise this particular simply just
    released sorts are listed below: uggs estimates shoes
    and boots mayfair shoes or boots girls java Highkoo Microsof corporation 5450 fight-style exceptional.

    And recollection, they may eventually be willful Worn tedium without situation, so the graduate are able to do their job.
    As an outcome of peculiarity around the physical appearance of boots, a whole lot of people won't want to use them in advance of.

    My web page ... elearning.zbcs.com.ua

    OdpowiedzUsuń