czwartek, 6 września 2012

BLOG AWARDS

Choć jestem na blogu od niedawna to wielkim zaskoczeniem dla mnie było wyróżnienie : Blog Awards przyznane przez Łucję-Marię http://czarownyswiat.blogspot.com/ i za to Bardzo Tobie Łucjo dziękuję
A w ramach podziękowań przesyłam Ci tego króliczka "Pusię" :) 
Jeszcze raz bardzo dziękuję 
 

Bardzo chciałabym przedstawić kolejne 11 blogów które zasługują na wyróżnienia. Wg obowiązującej zasady, wyróżnienia przyznaje się osobom, które mają do 200 obserwatorów.
A oto wykaz wyróżnionych blogów:
NA NADWIŚLAŃSKIM WZGÓRZU:  http://jackowykrzemien.blogspot.com/
MIESZKAM W LIŚCIACH BRZÓZ: http://mieszkamwlisciachbrzoz.blogspot.com/
DLA WSZYSTKICH WYRÓŻNIONYCH PRZESYŁAM TE OTO KWIATY:


GORĄCO POZDRAWIAM I ŚCISKAM 
ILONA ;)

zapraszam również na mojego drugiego bloga : Przewodnik agroturystyczny

20 komentarzy:

  1. Bardzo dziękujemy za wyróżnienie, jest nam bardzo miło :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie jest miło że mogę Was i Waszą twórczość podziwiać na blogu:)

      Usuń
  2. O mateńko, ale mnie miło zaskoczyłaś !! normalnie zaniemówiłam z wrażenia, nie spodziewałam się. Bardzo, bardzo DZIĘKUJĘ :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże się cieszę. Jeszcze nigdy nie otrzymałam takiego ślicznego króliczka.
    Pisze się króliczek czy KrólPusia.
    Jest prześliczna.
    Gratuluję wszystkim wyróżnionym.
    Jutro odwiedzę wyróżnione blogi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że sprawiłaś mi wielką radość i dziękuję Ci bardzo:)
      A króliczek to dziewczynka pupilka mojej najmłodszej córki:)
      Pozdrawiam Ilona

      Usuń
  4. Bardzo nam miło, że znaleźliśmy się na tej liście. To bardzo miłe:)
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje Ci, Ilonko, jestem wzruszona.
    Mam tylko pytanie, bo zupelnie sie na tym nie wyznaje:
    - czym to sie je?
    - jakie mam w zwiazku z tym dalsze obowiazki?
    - i w ogole co i jak?
    Widywalam wprawdzie jakies wyroznienia, czy inne candy, ale zupelnie nie wiem, o co tak naprawde chodzi, bo mnie to wowczas nie dotyczylo.
    Za piekne kwiaty szczegolne podziekowania.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziekuje! ciesze sie bardzo, nie zauwazylam Twego wyroznienia bo chodze po Karkonoszach wzdluz i wszerz, w gore i dol...mam maly dostep do internetu, pozdrawiam Cie serdecznie i caly Twoj ptasi dwor!!!

      Usuń
    2. Dzięki za pozdrowienia przekaże moim ptakom , wspaniale że wędrujesz po Karkonoszach :), chyba relacja będzie na Twoim BLOGU :)
      Również POZDRAWIAM CIĘ gorąco :)

      Usuń
  6. WOW! Thank you so much, you are very sweet to include me!
    I am honored.. and I enjoy your blog very much too! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You for fallower my blog :) I'm very honored to welcome You to my blog :))

      Usuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie. Rzadko ostatnio włączam komputer, bo zajęcia z dziećmi są bardzo satysfakcjonujące, ale tez bardzo wyczerpujące i nie mam zupełnie na nic czasu :-( Tym bardziej to miłe :-)) Dziękuję tez za piękne kwiaty
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. A myślałam gdzie się podziewasz ? Napisz kiedyś posta o tych zajęciach :)
    Uściski Ilona

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Ilonko!
    Wpadłam aby Ciebie odwiedzić i oczywiście ukochaną Pusię.
    Po całym intensywnym dniu, pełnym zajęć, życzę Ci miłej, spokojnej nocki.
    Dobranoc !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pusia ma się dobrze ; również Ci życzę spokojnej nocki:)

      Usuń
  10. Ilona
    Jestem bardzo zaskoczona tym wyróżnieniem i bardzo się cieszę, że komuś podoba się mój kącik.Gorąco pozdrawiam z wciąż rozgrzanego latem miasta i cieszę się z naszej wirtualnej przygody i przyjażni :)
    dorho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że sprawiło Ci radość to wyróżnienie i sama jestem ciekawa tej wirtualnej przygody i przyjaźni :))

      Usuń